Number of the records: 1
Skúmanie dimenzií udržateľného marketingu v praxi slovenských podnikov
Title Skúmanie dimenzií udržateľného marketingu v praxi slovenských podnikov Translation Exploring dimensions of sustainable marketing in practice of Slovak enterprises Author info Natália Jergová Author Jergová Natália EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 15, č. 35 (1/2016), s. 108-121. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2016. ISSN 1335-9746 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * pojmy * politika ekologická * marketing environmentálny * marketing mix * štýl životný Annotation Pojem a vývoj udržateľného marketingu. Trhovo orientovaná udržateľnosť. Postoje a správanie pre udržateľný životný štýl - životné vzory. Prípadová štúdia tvorby udržateľnej marketingovej stratégie. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00582-004, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 35-36
article
Number of the records: 1