Number of the records: 1  

Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť podnikovej kultúry - výskum trendov v Číne

  1. Title Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť podnikovej kultúry - výskum trendov v Číne
    TranslationEmployer branding as a part of corporate culture - research of trends in China
    Author infoJana Plchová, Alexandra Turáková
    Author Plchová Jana
    Co-authors Turáková Alexandra
    Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 8, č. 1 (2016), s. 53-62. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2016. ISSN 1338-5127
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * budovanie značky * budovanie značky zamestnávateľa * zamestnanie * kultúra podniková * Čína
    AnnotationPojem firemná kultúra. Faktory podnikovej kultúry. Internetové médium vhodné pre employer branding. Význam employer brandingu pre podnik. Príklad čínskych podnikov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF588.3 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.