Number of the records: 1
Teenageri ako špecifický spotrebiteľský segment
Title Teenageri ako špecifický spotrebiteľský segment Author info Zuzana Lukačovičová Author Lukačovičová Zuzana Source document Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 95-100 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4336-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords mládež * mladiství * správanie spotrebiteľa * značky výrobkov * emócie * preferencie spotrebiteľské * komunikácia marketingová * stratégia marketingová Annotation Vysvetlenie súvislosti medzi značkou a jej vplyvom na identitu človeka. Značky vyvolávajú emócie a vytvárajú emočné vzťahy so zákazníkom. Osobitné miesto zohrávajú značky v segmente teeagerov vo väzbe na ich nákupné preferencie, dosah moderných technológií a účinok rovesníkov na ich rozhodovanie. Emócie hrajú v správaní mladých ústrednú rolu, práve preto zapájajú firmy teenagermi žiadané značky do svojej marketingovej a komunikačnej stratégie. Database ARTICLES References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
article
Number of the records: 1