Number of the records: 1
Špecifiká Generácie Y z pohľadu súčasnej spoločnosti hodnôt a marketingovej komunikácie
Title Špecifiká Generácie Y z pohľadu súčasnej spoločnosti hodnôt a marketingovej komunikácie Translation Specific of Generation Y from the view of Present Society, Values and Marketing Communication Author info Petra Grešková Author Grešková Petra Source document Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Č. 2 (2017), s. 23-30. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2017. ISSN 1339-9403 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords generácie * komunikácia marketingová * trh spotrebiteľský * vývoj spoločenský * technológie informačné * technológie komunikačné Annotation Generácia Y predstavuje v súčasnosti atraktívny segment trhu. Je ambiciózna, individualisticky založená a liberálna. Spoločnos[ jej dáva priestor naplno sa prejaviť v pracovnom, kariérnom, ale aj v osobnom živote. Jej členovia sú vzdelanejší, informovanejší, ovládajú cudzie jazyky, veIa cestujú a zážitky radi zdieIajú. Využívajú najmodernejšie zariadenia na komunikáciu, ako sociálne médiá, na ktorých trávia veIa času, v dôsledku čoho sa u nich prejavuje intenzívnejšia komunikácia, ľahšie nadväzovanie vzťahov, potreba zdieIania, ale aj konzumný spôsob života, tvorba virtuálnych priateIstiev, či väčšia anonymita. Profilové charakteristiky jednotlivých generácií a špecifiká generácie Y z pohIadu spotrebiteIského správania, hodnôt a hodnotovej orientácie, ako aj z pohIadu marketingovej komunikácie a využívania médií. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 237.4 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1