Number of the records: 1
Vybrané produkty a ich uplatnenie v marketingu 4.2
Title Vybrané produkty a ich uplatnenie v marketingu 4.2 . 2.3 Translation Selected Products and Their Application in Marketing 4.2 Author info Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčíková Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Trh práce v podmínkách Evropské unie. S. 45-51 online. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií VŠERS, 2018 / Foret Miroslav ; Khelerová Vladimíra. ISBN 978-80-7556-032-2 Note VEGA 1/0376/17 Document kind rozpis článkov z kníh Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * technológie nové * telefón mobilný * komunikácia elektronická * starostlivosť o zdravie * štýl životný * firmy Annotation Od stratégie Industry 4.0 po marketing 4.2. Produkt a jeho základné parametre využiteľnosti. Inteligentné náramky na monitorovanie športových aktivít. Inteligentné hodinky a ich funkcia. Výrobcovia inteligentných hodiniek a ich trhový podiel (2015, 2016). Dostupnosť vybraných produktov. Využitie nositeľných zariadení pri platbách. Smart produkty (smart náramky a smart hodinky) a ich potenciál podieľať sa na dodržiavaní zdravého životného štýlu. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00522-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 4.7 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1