Number of the records: 1  

Internetový marketing v modernom koncepte marketingovej interakcie

  1. Title Internetový marketing v modernom koncepte marketingovej interakcie
    TranslationInternet Marketing in Modern Concept of Marketing Interaction
    Author infoDenisa Šefčíková
    Author Šefčíková Denisa EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Source document Nové trendy v manažmente a marketingu 2019 : zborník abstraktov. S. 29 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Mizla Martin ; Nové trendy v manažmente a marketingu 2019. ISBN 978-80-225-4665-2
    Noteabstrakt
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing elektronický * internet * inovácia * obchod elektronický
    Public work categoryAbstractions of scientific titles in year-books from home conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00879-023, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.