Number of the records: 1
The Current Perception of Personnel Marketing
Title The Current Perception of Personnel Marketing Translation Súčasné vnímanie personálneho marketingu Author info Otakar Ungerman, Světlana Myslivcová Author Ungerman Otakar Co-authors Myslivcová Světlana Source document Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Vol. 27, no. 1 (2019), s. 161-173. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2019. ISSN 1211-555X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords marketing personálny * zdroje ľudské * komunikácia firemná * manažment personálny Annotation Prehľad o tom, ako spoločnosti vnímajú personálny marketing a ako ho využívajú. 13 atribútov, ktoré pracovníci HR považujú za spôsob vedenia personálneho marketingu. Výskum uskutočnený v Českej republike, ale výsledky použiteľné na celom svete, pretože všetky podniky v prieskume majú materskú spoločnosť v EÚ, USA, Japonsku alebo Číne a uplatňujú svoju podnikovú kultúru. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1