Number of the records: 1
Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: prípadová štúdia z darčekovej predajni v Hlohovci
Title Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: prípadová štúdia z darčekovej predajni v Hlohovci Translation Consumer Perceptions of SMS Marketing: A Case Study from a Gift Shop in Hlohovec Author info František Križan, Katarína Čuláková, Pavol Kita, Kristína Bilková, Peter Barlík, Petra Hencelová Author Križan František Co-authors Čuláková Katarína Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Bilková Kristína Barlík Peter Hencelová Petra Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 49, č. 2 (2020), s. 107-120 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X Note APVV-16-0232. - VEGA 2/0113/19. - KEGA 066UK-4/2020 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing elektronický * telefón mobilný * správanie spotrebiteľa * obchod Annotation Percepcie spotrebiteľov nakupujúcich na základe reklamnej SMS a zhodnotenie významu prijatej SMS v marketingu predajne. Pilotný výskum SMS marketingu prebiehajúci na príklade darčekovej predajne Papi lokalizovanej v obchodnom centre Viktoria v meste Hlohovec. Mobilný marketing a SMS marketing. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00324-002, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2020: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 785.8 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1