Number of the records: 1
Napredovanie online marketingu
Title Napredovanie online marketingu Parallel title Advancing Online Marketing Author info Mária Szivósová Author Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Source document AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. S. 317-326 online. - Bratislava : Letra Edu, 2020 / Čerteková Eva ; AIESA 2020 medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-89962-68-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * starostlivosť o zákazníkov * marketing elektronický * nástroje marketingové * siete sociálne * internet * predaj * pandémia Annotation Pandémia a nutnosť dostať sa do digitálneho priestoru spoločnosťami pre zabezpečenie svojej budúcnosti. Zavádzanie nákupu cez internet a prilákanie zákazníkov marketingom v digitálnom prostredí. Využitie novodobých online nástrojov v marketingu pre podniky ako nevyhnutnosť doby. Nástroje pre pomoc podnikom v oblastiach rozšírenia zákazníckej základne, podpory predaja, zlepšenia konkurencieschopnosti a priblíženia sa zákazníkom zlepšovaním vzťahov k nim. Predajné nástroje umožňujúce nakupovať zákazníkom a automatizovať predajný proces. Ukážka softvéru Matomo. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00642-036, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 522.7 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1