Number of the records: 1
Analysis of Mutual Differences of Neuromarketing Attributes in the Context of Achieved Customer Education
Title Analysis of Mutual Differences of Neuromarketing Attributes in the Context of Achieved Customer Education Translation Analýza vzájomných rozdielov neuromarketingových atribútov v kontexte dosiahnutého vzdelania zákazníkov Author info Dagmara Ratnayake-Kaščáková, Anna Tomková, Ivana Ondrijová Author Ratnayake-Kaščáková Dagmara Co-authors Tomková Anna Ondrijová Ivana Source document Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 12, no. 2 (2020), s. 21-28. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2020. ISSN 1339-9381 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * zákazníci * vzdelanie * produkty * predajcovia * predajne Annotation Rozdiely medzi hodnotením atribútov neuromarketingu a vzdelávaním zákazníkov. Atribúty „informácie o obchode“, „informácie o predajcovi“ a „informácie o produkte“ skúmané z hľadiska najvyššieho stupňa vzdelania respondentov. Stanovené hypotézy boli overené na vzorke 190 respondentov štatistickou analýzou v štatistickom programe IBM SPSS. Vzorka respondentov preukázala štatisticky významné rozdiely vo všetkých troch skúmaných atribútoch neuromarketingu (obchod, produkt, predajca) z hľadiska najvyššie dosiahnutého vzdelania zákazníka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 511.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1