Number of the records: 1
Analytical View of the Consumer Behavior of Millenials
Title Analytical View of the Consumer Behavior of Millenials Parallel title Analytický pohľad na spotrebiteľské správanie mileniálov Author info Jakub Horváth, Radovan Bačík, Richard Fedorko Author Horváth Jakub Co-authors Bačík Radovan Fedorko Richard Source document Journal of Management and Business: Research and Practice. Vol. 13, no. 1 (2021), pp. 26-34. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2021. ISSN 1339-9381 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords správanie spotrebiteľa * generácie * tovar * služby Annotation Spotrebiteľské správanie generácie Y pri nákupe tovarov a služieb. Mileniáli nakupujú tovar a služby online niekoľkokrát za šesť mesiacov. Na základe priemernej hodnoty/mediánu možno konštatovať, že najmenej povinne zakúpenými položkami sú lotéria, auto-moto, hudba, počítač a poistenie. Najčastejšie sú nakupované oblečenie a šperky, služby ako lístky do kina, dovolenky alebo lístky na kultúrne podujatia, cestovné lístky či kozmetika a parfumy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 454.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1