Number of the records: 1
Význam marketingu v kreovaní sociálne žiaduceho správania
Title Význam marketingu v kreovaní sociálne žiaduceho správania : dizertačná práca Author info Marek Kukura, školiteľ: Eva Hanuláková Author Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Issue data Bratislava, 2022. - 162 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing sociálny * správanie sociálne * prevencia * zdravie Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 919641
File name Size Typ prístupu Príloha 116.7 KB publicly available Elektronická verzia práce 2.4 MB publicly available book
Call number Location Sublocation Info 919641 SEK Časopisecká študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1