Number of the records: 1
Umetnički dizajn poslovnog prostora kao segment vizuelnog marketinga
Title Umetnički dizajn poslovnog prostora kao segment vizuelnog marketinga Translation Umelecký design obchodných priestorov ako zložka vizuálneho marketingu Author info D. Jokic Author Jokic D. Source document Nova trgovina. Roč. 43, č. 7-8 (1990), s. 362-368 Document kind schedule of articles from periodics Language serbian Country of Edition Yugoslavia systematics 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing Keywords marketing * predajne * dizajn * aranžérstvo * inovácia Annotation Význam aranžovania obchodných priestorov. Nároky, ktoré musí aranžovanie plniť, ak má mať očakávaný účinok. Vzťahy medzi aranžérom a objednávateľom - problém hodnotenia práce aranžéra; cieľom jeho práce je podnecovať vôľu kupovať. Prostriedky a metódy práce aranžéra - inovácie v úprave predajných priestorov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1