Number of the records: 1  

Má reklama monopolných podnikov zmysel?

  1. Title Má reklama monopolných podnikov zmysel?
    Author infoM. Mazág
    Author Mazág M.
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 7 (Júl 1996), s. 18. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords marketing * reklama * monopoly prirodzené * Donar, s.r.o. Bratislava * Soria and Grey Group Bratislava
    AnnotationReklama monopolných podnikov. Reklama Slovenských telekomunikácií. Spolupráca spoločností Donar a Soria and Grey so Slovenskými elektrárňami. Vplyv reklamnej spoločnosti Slovenských elektrární na zvyšovanie cien energie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.