Number of the records: 1
Rozhovor: Reklama je barometrem trhu
Title Rozhovor: Reklama je barometrem trhu Author info J. Mikeš, K. Jžzová Author Mikeš J. Co-authors Jžzová K. Source document Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 8, č. 1 (1997), s. 13-14. - Praha : Česká marketingová společnost, 1997. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords Česko * 1997 * marketing * reklama * propagácia * komunikácia Annotation Viceprezident Asociácie reklamných agentúr (ARA) a člen výkonného výboru pre reklamu Ing. Mikeš o súčasnej reklamnej situácii v Českej republike. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 1-4
article
Number of the records: 1