Number of the records: 1  

Čím je limitován výzkum?

  1. Title Čím je limitován výzkum?
    Author infoVlastimil Růžička
    Author Růžička Vlastimil
    Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 5 (1997), s. 20-21. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords marketing * audit * prieskum trhu * Česko * výstavy * veľtrhy
    AnnotationVýskum štruktúry vystavovateľov a návštevníkov. Problémy v oblasti marketingových prieskumov výstavných a veľtržných akcií. Rozdiely v metódach výskumu u nás a v zahraničí. Audit vykazovaných dát z výstavy. Úskalia výskumu názorov návštevníkov a vystavovateľov. Audity realizované v Českej republike.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-5

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.