Number of the records: 1  

Vzťah CI a identity značky

  1. Title Vzťah CI a identity značky
    Author infoMatej Jaššo
    Author Jaššo Matej
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 8 (August 2000), s. 15. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords identita podniková * brand manažment * značky výrobné * nápoje nealkoholické * The Coca-Cola Company * marketing
    AnnotationPodobne ako je možné a potrebné budovať identitu firmy (CI), je zároveň množné a potrebné budovať identitu jednotlivých jej značiek alebo produktov. Pojem brand identity vyjadruje identitu značky (branding) a patrí do sféry marketingu. Prínos brand identity v praxi. Profilácie identity značiek The Coca-Cola Company.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.