Number of the records: 1
Marketingový výskum ako podmienka úspechu na trhu
Title Marketingový výskum ako podmienka úspechu na trhu Author info Eva Letovancová Author Letovancová Eva Source document Vzdelávanie dospelých : časopis pre teóriu a prax výchovy a vzdelávania dospelých. Roč. 8, č. 1 (2003), s. 23-29. - Bratislava : Asociácia inštitúcií vzdelávania dospelých v SR, 2003. ISSN 1335-2350 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.378 - Obchodná sieť Keywords výskum trhu * prieskum trhu * marketing * metodika * získavanie informácií * spracovanie dát Annotation Postupnosť krokov a oblasti, ktorým je potrebné venovať sa v súvislosti s vlastným marketingovým výskumom. Analýza a definovanie marketingového problému. Vyhľadávanie existujúcich marketingových informácií. Spracúvanie informácií. Výber cieľovej skupiny. Získavanie údajov od cieľovej skupiny (príprava dotazníkov a rozhovorov). Spracovanie výsledkov výskumu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1