Number of the records: 1
Vstupy maloobchodných spoločností na zahraničné trhy
SYS 0147837 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072651.8 100 $a 20120214a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vstupy maloobchodných spoločností na zahraničné trhy $f Veronika Konštiaková 301 $a VEGA 1/0652/10 330 $a Špecifiká, ktoré vplývajú na rozhodovanie o spôsobe vstupu na zahraničné trhy retailových spoločností a možnosti, ktoré sa im núkajú pri zvážení jednotlivých aspektov a charakteristík pre retailové spoločnosti. 6 hlavných faktorov, ktoré ovplyvňujú rozhodnutia o spôsobe vstupu na zahraničný trh. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147155 $1 010 $a 978-80-225-3295-2 $1 200 1 $a MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011 $f zostavovateľské práce Simona Škorvagová $v S. 176-180 $1 210 $a Bratislava $c [Vydavateľstvo EKONÓM] $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [386 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006639 $a trh zahraničný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005824 $a spoločnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005359 $a retailing 675 $a 339.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000194 $x Zahraničný obchod 700 -1
$3 eu_un_auth*0025666 $a Konštiaková $b Veronika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120214 $g AACR2
Number of the records: 1