Number of the records: 1
Klasické a novodobé nástroje komunikačného mixu pri priemyselnom marketingu
SYS 0212162 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073534.3 100 $a 20160205d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Klasické a novodobé nástroje komunikačného mixu pri priemyselnom marketingu $d Traditional and new communication mix instruments in industrial marketing $f Zuzana Lukačovičová 330 $a Klasické nástroje komunikačného mixu na priemyselnom trhu. K súčasným trendom marketingovej komunikácie patria alternatívne možnosti reklamy, sponzoring, udalosti a zážitky, interaktívny marketing, sociálne médiá, guerilla marketing, green marketing a neuromarketing. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0211511 $1 010 $a 978-80-225-4180-0 $1 200 1 $a Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 $f recenzenti: Dušan Šimo, Róbert Hölcz $v S. 49-59 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2015 $1 215 $a CD-ROM [82 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0009497 $a Šimo $b Dušan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0014975 $a Hölcz $b Róbert $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160205 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1