Number of the records: 1  

Klasické a novodobé nástroje komunikačného mixu pri priemyselnom marketingu

  1. Title Klasické a novodobé nástroje komunikačného mixu pri priemyselnom marketingu
    Parallel titleTraditional and new communication mix instruments in industrial marketing
    Author infoZuzana Lukačovičová
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 49-59 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4180-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * marketing * komunikácia marketingová
    AnnotationKlasické nástroje komunikačného mixu na priemyselnom trhu. K súčasným trendom marketingovej komunikácie patria alternatívne možnosti reklamy, sponzoring, udalosti a zážitky, interaktívny marketing, sociálne médiá, guerilla marketing, green marketing a neuromarketing.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01549-005, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti381.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.