Number of the records: 1
Budúcnosť médií: menej o mase, viac o vzťahoch
SYS 0221359 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231113105645.8 100 $a 20160831a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Budúcnosť médií: menej o mase, viac o vzťahoch $f Patrik Garaj 330 $a Ak chcú médiá v novej dobe prežiť, musia sa podľa J. Jarvisa, amerického novinára a mediálneho analytika, od základov zmeniť. Digitálne služby ako Google a Facebook dokážu používateľa obsluhovať s ohľadom na jeho skutočné potreby. Masový podnikateľský model skončil. Kľúčové je mať jasno v tom, kto je publikum a čo potrebuje. J. Jarvis vo svojej knihe nerieši len nové definície a modely novinárskej praxe, ale aj možnosti prežitia médií ako podnikateľských subjektov v nových podmienkach. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277164 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 26, č. 33 (18. augusta 2016), s. 30-31 $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006561 $a tlač 610 1-
$9 eu_un_auth*0044858 $a služby elektronické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003753 $a novinárstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002751 $a knihy 675 $a 621.39 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000266 $x Oznamovacia elektrotechnika 700 -1
$3 eu_un_auth*p0072470 $a Garaj $b Patrik $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160831 $g AACR2
Number of the records: 1