Number of the records: 1  

Budúcnosť médií: menej o mase, viac o vzťahoch

  1. SYS0221359
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231113105645.8
    100
      
    $a 20160831a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Budúcnosť médií: menej o mase, viac o vzťahoch $f Patrik Garaj
    330
      
    $a Ak chcú médiá v novej dobe prežiť, musia sa podľa J. Jarvisa, amerického novinára a mediálneho analytika, od základov zmeniť. Digitálne služby ako Google a Facebook dokážu používateľa obsluhovať s ohľadom na jeho skutočné potreby. Masový podnikateľský model skončil. Kľúčové je mať jasno v tom, kto je publikum a čo potrebuje. J. Jarvis vo svojej knihe nerieši len nové definície a modely novinárskej praxe, ale aj možnosti prežitia médií ako podnikateľských subjektov v nových podmienkach.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0277164 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 26, č. 33 (18. augusta 2016), s. 30-31 $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006561 $a tlač
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044858 $a služby elektronické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003753 $a novinárstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002751 $a knihy
    675
      
    $a 621.39 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000266 $x Oznamovacia elektrotechnika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0072470 $a Garaj $b Patrik $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160831 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.