Number of the records: 1
E-marketing - nástroj efektívnej marketingovej komunikácie a propagácie služieb
Title E-marketing - nástroj efektívnej marketingovej komunikácie a propagácie služieb Parallel title E-marketing - the tool of effective marketing communication and promotion of services Author info Romana Olexová Author Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. s. 1-9. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * propagácia * kampane reklamné * technológie komunikačné * služby * komunikácia marketingová * pojmy Annotation E-marketing, jeho charakteristika. Výhody a nevýhody e-marketingu pre poskytovateľa aj spotrebiteľa. Využívanie prvkov e-marketingu ako komplementárneho nástroja propagácie a marketingovej komunikácie služieb v klasických (nevirtuálnych) kampaniach, ako aj povýšenie e-marketingu na dominantnú formu propagácie a marketingovej komunikácie. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01865-050, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 92.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1