Number of the records: 1
Souvislost mezi marketingem, HR a spokojeností
Title Souvislost mezi marketingem, HR a spokojeností Author info Marcela Šimková Author Šimková Marcela Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 5 (Květen 2012), s. 46-48. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * zamestnanci * značky výrobkov * zákazníci * firmy * motivácia Annotation Zákazníci sú v dnešnej dobe lojálni ku značke. Od značky očakávajú konkrétne správanie. Značka sama o sebe nie je živá, ale ožíva v správaní zamestnancov. Zamestnanci sú obrazom značky. Zákazník je veľmi citlivý na skúsenosť z osobného kontaktu. Firmy by sa mali zamerať na obsadenie kľúčových miest odborníkmi. Zamestnanci ovplvňujú spokojnosť zákazníkov. Ako motivovať zamestnancov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 1-7 + 6 príl.
article
Number of the records: 1