Number of the records: 1
Využití emocí při řízení zákaznické zkušenosti v retailu
Title Využití emocí při řízení zákaznické zkušenosti v retailu Author info Vladimír Hrabal Author Hrabal Vladimír Source document Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 2 (2014), s. 4-5. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords správanie spotrebiteľa * nákup * emócie * riadenie * lojálnosť zákazníkov Annotation Štúdium nákupného správania ukazuje, že naše jednanie je ovplyvnené emóciami viac, než by sme boli ochotní pripustiť. Emócie v retaili. Emócie ako výsledok negatívnych skúseností. Cieľom riadenia zákazníckej skúsenosti, resp. riadenia emócií, je budovať silný emočný vzťah medzi zákazníkom a firmou, ktorý je základom dlhodobého vzťahu a zákazníckej lojálnosti. Best practice práce s emóciami v retaili. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1-4
article
Number of the records: 1