1. Význam klímy školy a školskej triedy v kontexte adaptačného procesu žiaka ZŠ
Title | Význam klímy školy a školskej triedy v kontexte adaptačného procesu žiaka ZŠ |
---|---|
Author info | Tatiana Homoľová, Štefan Petrík |
Author | Homoľová Tatiana |
Co-authors | Petrík Štefan |
Source document | Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. Roč. 12, č. 1 (2017), s. 13-22. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. ISSN 1336-9849 |
Note | Prílohy |
Document kind | schedule of articles from periodics |
Language | Slovak |
Country of Edition | Slovak Republic |
systematics | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Keywords | žiaci * učitelia * adaptácia * školy základné * vzťahy medziľudské * klíma sociálna |
Annotation | Význam interpersonálnych vzťahov medzi učiteľmi a vedením školy, v rámci učiteľského zboru ako aj medzi učiteľom a žiakmi. Klíma školy a školskej triedy z hľadiska výchovno-vzdelávacieho procesu. Znaky pozitívnej školskej klímy. Dimenzie vytvárajúce sociálnu klímu školskej triedy. Dotazníky a posudzovacie škály na meranie sociálnej klímy školskej triedy. Adaptácia žiaka v triede prvého ročníka ZŠ. |
Database | ARTICLES |
References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Bunches | 2017: 1-12 + 1 príl. |