1. Meaningful Gamification: A Case Study of the European Leadership Programme
Title | Meaningful Gamification: A Case Study of the European Leadership Programme | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Zmysluplná gamifikácia: Prípadová štúdia programu European Leadership Programme | ||||||||
Author | Csápai Ádám | ||||||||
Co-authors | Voda Zsófia | ||||||||
Source document | Gamifikáció az oktatás kontextusában - Workshop tanulmánykötete. S. 22-37 online. - Komárno : Univerzita J. Selyeho – Selye János Egyetem : Fakulta ekonómie a informatiky - Gazdaságtudományi és informatikai kar, 2020 ; Gamifikáció az oktatás kontextusában - Workshop tanulmánykötete / Machová Renáta ; Korcsmáros Enikö. ISBN 978-80-8122-367-9 | ||||||||
Document kind | schedule of articles from year books | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Slovak Republic | ||||||||
Keywords | kreativita * hry * výkonnosť * podnik * vzdelávanie * analýza komparatívna * gamifikácia | ||||||||
Annotation | Analýza, ako gamigikácia vytrénuje novú generáciu manažérov. Dizajnéri gamifikačných systémov vytvárajú hravé zážitky motivovať účastníkov k plneniu úloh v gamifikačnom systéme a následne aplikovať naučené veci v každodennom živote. Gamifikácia zavádza zábavný faktor do inak všedných každodenných procesov alebo vzdelávacích aktivít, čím zvyšuje zapojenie. | ||||||||
Database | ARTICLES | ||||||||
No. of Archival Copy | E20 00862-002, kópia plného textu | ||||||||
|