"Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 51-54. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022 / Zuzik Jozef ; Petrovčiková Katarína ; Kopčáková Janka ; Bruothová Michaela ; Mixtaj Ladislav ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4988-2
Maloobchod prechádza v posledných rokoch zmenami, ktoré okrem iného boli spôsobené pandémiou COVOD 19, ktorá viedla k zmene nákupného správania spotrebiteľov, ich presunu na online nakupovanie. V neposlednom rade konflikt na Ukrajine prispel k rastu vstupných nákladov nielen v maloobchode ale táto zmena sa týka všetkých priemyselných podnikov a domácností. Rast maloobchodných cien a zvyšovanie nákladov domácností na bežnú spotrebu vplýva na nákupné správanie negatívne. Príspevok v stručnosti priblíži niektoré fakty o vývoji maloobchodu v poslednom období a predpokladoch vývoja v budúcom období.
Public work category
Invited reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00662-003, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
227.7 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.