Dula Radúz EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
Source document
Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 54-65. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024 / Hanuláková Eva ; Cierniak-Emerych Anna ; Karlíček Miroslav ; Goldenberg Zoltán ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5183-0
Technológia AR a VR má významný vplyv na rôzne odvetvia a od svojej lokalizačnej prevádzky má potenciál výrazne obohatiť a formovať segment cestovného ruchu. Hlavným cieľom článku je identifikovať najatraktívnejšie turistické aplikácie rozšírenej a virtuálnej reality, posúdiť ich dostupnosť v najdominantnejších obchodoch s aplikáciami a navrhnúť odporúčania pre rozšírenú dostupnosť. V rámci výskumu bolo identifikovaných celkovo štyridsať najpopulárnejších aplikácií AR a VR v cestovnom ruchu a boli identifikované aj štyri najvýznamnejšie obchody s aplikáciami pre AR a VR aplikácie. V rámci výskumu autori zisťovali, na ktorých z identifikovaných platforiem boli prítomné konkrétne aplikácie. Pozorovateľské boli aj kombinácie platforiem. Celkovo bolo skúmaných štrnásť scenárov prítomnosti na distribučných platformách. Zistenia naznačujú priestor na zlepšenie dostupnosti aplikácií AR pre širšie publikum pomocou rôznych mobilných systémov.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)