Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 60-65 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4180-0
Vnemový marketing poukazuje na dôležitosť vytvorenia vhodnej atmosféry v obchodoch s dôrazom na jednotlivé elementy akými sú farby, hudba, vône či osvetlenie. Vnemový marketing je založený na princípe pôsobenia všetkých piatich zmyslov zákazníka tak, aby sa do jeho pamäti vryla určitá značka. Predajňa a jej vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
References
(2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E15 01549-006, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
238.3 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.