Intercultural differences in destination marketing of Slovakia
Author info
Sabina Fuller
Author
Fuller Sabina EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
Source document
Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. S. 77-89 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4199-2
Kultúrne odlišnosti v destinačnom marketingu Slovenska, v rámci komunikácie na trhu Veľkej Británie a Nemecka. Analýza zdrojových trhov - Veľkej Británie a Nemecka, z hľadiska veľkosti a bonity, určenie segmentácie klientely a profilu konkrétnych segmentov vrátane ich výdavkov a dôvodov cestovať do zahraničia. Sledovanie návštevnosti Slovenska turistami z daných krajín a vytvorenie profilu britského a nemeckého turistu na Slovensku s príkladmi personalizovanej ponuky destinácie.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E15 01645-009, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
773 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.