Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 24-35 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4336-1
Komparatívna analýza rôznych teoretických prístupov k vymedzeniu úlohy marketingu vo vysokoškolskom vzdelávaní a identifikovanie aktuálnych trendov a výziev najmä v súvislosti s novými trendami na trhu vysokoškolského vzdelávania v kontexte stratégií celoživotného vzdelávania najmä na európskej úrovni. Analýza sa zameriava najmä na zahraničné štúdie a literatúru, recenzované časopisy a aktuálne odborné články a publikácie uverejnené na internete.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
References
(3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E17 00092-009, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
382.6 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.