Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. S. 29-45. - Banská Bystrica : Belianum, 2018 / Kusá Alena ; Minárová Martina. ISBN 978-80-557-1452-3
Teoretické východiská distribúcie a logistiky na trhu so spotrebným tovarom. Udržateľnosť distribúcie a logistiky. Hlavné medzníky súčasného stavu v oblasti distribúcie a logistiky. Rozvoj elektronického obchodu a jeho vplyv na logistiku. Lokalizácia logistických centier. Ukazovatele výkonnosti v distribúcii a logistike ako východisko pre stanovenie metrík. Príklady auditov pre skladovanie, distribúciu a logistiku. Aplikácia synchronizácie distribučných a logistických činností so spotrebným tovarom. Návrh metrík pre logistiku na trhu so spotrebným tovarom.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E18 00671-003, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
670.9 KB
from the EU IP address after logging in
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.