Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. S. 29-45. - Banská Bystrica : Belianum, 2018 / Kusá Alena ; Minárová Martina. ISBN 978-80-557-1452-3
Teoretické východiská distribúcie a logistiky na trhu so spotrebným tovarom. Udržateľnosť distribúcie a logistiky. Hlavné medzníky súčasného stavu v oblasti distribúcie a logistiky. Rozvoj elektronického obchodu a jeho vplyv na logistiku. Lokalizácia logistických centier. Ukazovatele výkonnosti v distribúcii a logistike ako východisko pre stanovenie metrík. Príklady auditov pre skladovanie, distribúciu a logistiku. Aplikácia synchronizácie distribučných a logistických činností so spotrebným tovarom. Návrh metrík pre logistiku na trhu so spotrebným tovarom.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E18 00671-003, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
670.9 KB
z IP adresy EU po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.