Przedsiębiorstwo i rynek. S. 29-48 [1,33 AH] online. - Lublin : Wydawnictwo Politechniki Lubelskiej, 2019 / Janik Wieslaw ; Paździor Artur ; Miszczuk Andrzej ; Misztal Wojciech. ISBN 978-83-7947-367-0
Pri uplatňovaní cien je obzvlášť dôležité, aby sa každá spoločnosť snažila postupovať v súlade s pravidlami trhového hospodárstva a platnou legislatívou. Nové požiadavky na cenový systém vyplývajú z podstaty trhového hospodárstva založeného na náročnom konkurenčnom prostredí. Tieto skutočnosti by mali smerovať k jedinému cieľu - zabezpečiť efektívny rozvoj národného hospodárstva a samotných spoločností. V trhovom hospodárstve zohrávajú v tomto procese dôležitú úlohu ceny. Všeobecne platí, že cenová politika označuje, ako spoločnosť stanovuje ceny svojich produktov a služieb na základe nákladov, hodnoty, dopytu a konkurencie. Cenová stratégia na druhej strane odkazuje na to, ako spoločnosť využíva ceny na dosiahnutie svojich strategických cieľov, ako je napríklad ponuka nižších cien na zvýšenie objemu predaja alebo vyššie ceny na zníženie nevybavených nákladov.
Public work category
Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00310-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
306.1 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.