1. Assessment of Business English in Higher Education. Moving from Teacher Domain to Self-Assessment Practices
Title | Assessment of Business English in Higher Education. Moving from Teacher Domain to Self-Assessment Practices | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Author info | Katarína Zamborová | ||||||||
Author | Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ | ||||||||
Source document | FORLANG. Cudzie jazyky v akademickom prostredí : periodický zborník vedeckých príspevkov a odborných článkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 6. - 7. júna 2019. S. 437-443. - Košice : Katedra jazykov Technickej univerzity v Košiciach, 2019 / Kaščáková Eva ; Kožaríková Henrieta ; Alieva Lenka ; Czéreová Beáta ; Hájik Tomáš ; FORLANG 2019 cudzie jazyky v akademickom prostredí. ISBN 978-80-553-3398-4. ISSN 1338-5496 | ||||||||
Document kind | schedule of articles from year books | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Slovak Republic | ||||||||
Keywords | vzdelávanie vysokoškolské * angličtina * obchod * hodnotenie práce * študenti * učitelia | ||||||||
Annotation | Analýza dôvodov pre rôzne typy hodnotenia študentov. Spätná väzba pre študentov, ktorá posilní ich sebavedomie a motivuje do ďalšieho štúdia. | ||||||||
Public work category | Reports at home scientific conferences | ||||||||
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
No. of Archival Copy | E19 00673-002, kópia plného textu | ||||||||
|