Zapojenie spotrebiteľa do procesu navrhovania prostredníctvom sociálnych sietí
Author info
Petra Garasová, Ľubica Knošková
Author
Garasová Petra EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
Co-authors
Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
Source document
Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. Pp. 78-87 online. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020 / Černá Iveta ; Alghozina Aliya ; Antal Jarolím ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113
Spôsob vnímania participatívneho dizajnu prostredníctvom sociálnych sietí spotrebiteľmi. Participatívny dizajn. Prieskum uskutočnený pomocou štandardizovanej metódy dotazovania na Ekonomickej univerzite v Bratislave.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E20 00638-008, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
306.8 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.