Zvyšovanie centricity pre občanov potlačením zlyhania verejných služieb
Author info
Heinrich Pfriemer, Thomas Oliver Uitz
Author
Pfriemer Heinrich EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
Co-authors
Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
Source document
5th International Scientific Conference for Doctoral Students and Early-Stage Researches : Conference Proceedings 2019. Pp. 125-135. - Eisenstadt : University of Applied Science Burgenland, 2019 / Škare Marinko ; Dobrila Juraj ; Kostelić Katarina ; International Scientific Conference for Doctoral Students and Early-Stage Researches. ISBN 978-3-9519937-0-6
Vylepšený a individuálny spôsob poskytovania služieb občanom vyžadujúci možnosť efektívnej spätnej väzby. Rozsah verejných služieb, zlyhanie verejných služieb a zvyšovanie zážitku občanov. Potreba povedomia o zlyhaní služieb vo verejnom záujme a vývoju stratégií.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 01126-007, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
149.1 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.