Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
Source document
Marketing Identity : New Changes, New Challenges : Conference Proceedings from the International Scientific Conference 9th November 2021 Online. Pp. 376-386 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021 / Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Madleňák Adam. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726
Cieľom tohto článku je ukázať koreláciu medzi výskytom pozitívneho testovania na Covid v Slovenskej republike a poklesom návštevnosti kamenných predajní s prevahou potravinového tovaru. Preukázanie vzájomnej závislosti poskytuje marketingový základ pre cielenú maloobchodnú komunikáciu orientovanú na demonštráciu bezpečnosti samotného aktu nákupu počas pandemickej situácie SARS-CoV-2.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E21 00874-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
714.9 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.