Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 95-104. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2
Audio marketing je nový koncept chápania marketingu, ako súčasti senzorického marketingu, vyplývajúceho z konceptu celostného, zážitkového, emocionálneho a individuálneho marketingu. Podľa výsledkov študenti vnímajú veselosť a energiu, ako prepojené. Známu hudbu hodnotia pozitívnejšie. Výsledky je možné aplikovať v marketingu, psychológii a muzikológii, ale aj v iných vedných odboroch.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00455-008, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
645.4 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.