Medzisektorové dimenzie podnikania subjektov kultúrneho a kreatívneho priemyslu I. : zborník vedeckých prác. S. 47-56. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2022 / Kmety Barteková Mária ; Remeňová Katarína ; Šlahor Ľudomír ; Majtán Štefan. ISBN 978-80-7556-127-5
Ako medzinárodne sú orientované podniky kreatívneho priemyslu a ako tieto rozdiely súvisia s obchodným modelom spoločností pre medzinárodné škálovanie prostredníctvom digitalizácie. Štúdia prispieva do literatúry tým, že naznačuje, že kreatívne priemyselné podniky, ktoré chcú expandovať do zahraničia prostredníctvom digitalizácie, potrebujú rozvíjať súbor schopností v súvislosti s partnerstvom, vzťahom so zákazníkmi a obchodným procesom riadenia, ako aj investovanie do informačných a komunikačných zdrojov a kybernetickej odolnosti.
Public work category
Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00740-007, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
317.5 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.