QUAERE 2023 : recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů, 26. – 29. června 2023, Hradec Králové, Česká republika, roč. XIII.. S. 98-104. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2023 ; QUAERE 2023 Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87952-38-2
Firemné pohostinské aktivity sú jedným z mnohých indikátorov firemnej identity firiem, konkrétne firemného imidžu a firemnej kultúry. Cieľom príspevku bolo analyzovať podnikové pohostinské aktivity dvoch nemeckých spoločností – Lidl a Wilo. V prieskume bola použitá metóda rozhovorov so zástupcami oboch spoločností na Slovensku a analýza webových stránok slovenských dcérskych spoločností. Hlavným zistením bolo, že podnikovým pohostinským aktivitám sa na Slovensku v porovnaní s Nemeckom nevenuje veľká pozornosť a ich propagácia na stránkach slovenských dcérskych spoločností je minimálna. Táto skutočnosť negatívne ovplyvňuje budovanie pozitívneho imidžu spoločnosti bez ohľadu na to, či tieto spoločnosti patria medzi lídrov na trhu alebo majú viacero silných konkurentov.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00244-004, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
1.1 MB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.