1. Uplatňovanie princípov spoločenskej zodpovednosti v medzinárodnom marketingovom manažmente zahraničných firiem pôsobiacich na Slovensku (výsledky výskumu – časť 1/3)
Application of the Principles of Social Responsibility in the International Marketing Management of Foreign Companies Operating in Slovakia (Research Results – part 1/3)
MMK 2023 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : 8.-20. prosince 2023, Hradec Králové, Česká republika, roč. 14. S. 67-74. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2023 / Lipowski Jaroslav ; Iwanow Mikołaj ; Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2023 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87952-39-9
Cieľom bolo zistiť ich názory na aplikovanie princípov tzv. sociálnej a spoločenskej zodpovednosti v medzinárodných marketingových stratégiách ich spoločnosti a ako vnímajú súčasné slovenské podnikateľské prostredie v kontexte sociálnej a spoločenskej zodpovednosti (CSR). Pološtrukturovaný rozhovor sa opieral o štandardizované rámcové otázky, ktoré boli priebežne dopĺňané otázkami a informáciami podľa situácie. Kvantifikovateľné údaje boli podrobené štatistickej analýze a transkripcia relevantných častí rozhovorov bol vyhodnotený kvalitatívne – metódou obsahovej analýzy. Výskum je rozdelený do troch jednotlivých článkov.