Banda Federico EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
Source document
Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. S. 4-23. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025 / Hajduová Zuzana ; Markovič Peter ; Hampel Katarzyna ; Bobenič Hintošová Aneta ; Beug Benjamin. ISBN 978-80-225-5227-1
Neustály rozvoj podnikateľského prostredia a najnovšie pokroky v oblasti umelej inteligencie (AI) výrazne transformujú obchodné praktiky, pričom prinášajú nové formy spolupráce, ktoré predstavujú významnú konkurenčnú výhodu. Táto dynamicky sa vyvíjajúca technológia umožňuje nielen ponúkať inovatívne služby, ale aj vytvárať nové formy interakcie medzi podnikmi, spotrebiteľmi a zamestnancami. Digitalizácia podporená umelou inteligenciou zároveň zvýrazňuje potrebu podnikov zamerať sa na optimalizáciu svojich aktuálnych stratégií, pričom ich motivuje pravidelne identifikovať a využívať nové príležitosť na trhu. Umelá inteligencia nachádza uplatnenie nielen v podnikaní, ale aj v širokom spektre priemyselných odvetví, kde sa jej techniky neustále zdokonaľujú a rozvíjajú. Tento článok sa zameriava na analýzu adaptácie AI v podnikateľskej sfére a jej implementácie v rôznych priemyselných odvetviach.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)