Hajduová Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Source document
Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. S. 73-84. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025 / Hajduová Zuzana ; Markovič Peter ; Hampel Katarzyna ; Bobenič Hintošová Aneta ; Beug Benjamin. ISBN 978-80-225-5227-1
Ak je podniková kultúra priestorom organizácie, tak zamestnanci tvoria prvky, ktoré v priestore majú fungovať tak, aby to organizácii pomáhalo napĺňať ciele. V teoretickej časti príspevku sú definované kľúčové pojmy a analyzované existujúce vedecké štúdie z oblasti podnikovej kultúry a jej vplyvu na motiváciu zamestnancov. Analyzujeme moderné nástroje motivácie, napríklad filozofiu šťastia manažmentu, ktorá je spojená s produktivitou, inováciami, konkurencieschopnosťou a intrapodnikaním. Príspevok identifikuje a hodnotí vybrané dimenzie podnikovej kultúry, ktoré prispievajú k motivácii a angažovanosť zamestnancov s prepojením na manažment šťastia, pocit blaha zamestnancov (wellbeing), rodovú rovnosť, inklúziu. V súčasnej ére technologického pokroku je AI veľmi novou výzvou, ktorej sa síce nejaké štúdie venujú, ale technologický vývoj je taký rýchly, že každý deň prináša nové informácie.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)