1. Rozhodli sa učiť inak. Ako fungujú?
Title | Rozhodli sa učiť inak. Ako fungujú? |
---|---|
Author info | Zuzana Petková |
Author | Petková Zuzana |
Source document | Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 24, č. 25 (26. júna 2014), s. 12-14. - Bratislava : News and Media Holding, 2014. ISSN 1335-0684 |
Document kind | schedule of articles from periodics |
Language | Slovak |
Country of Edition | Slovak Republic |
systematics | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Keywords | školstvo * školy * vzdelávanie * kvalita vzdelávania |
Annotation | Kvalita vzdelávania na slovenských školách klesá. Školy nepripravujú žiakov na život, absentuje finančná gramotnosť. Sú aj také školy, ktoré žiakov motivujú. Spojená škola v Poprade je dobrým príkladom. Verejná škola má komunitný charakter, využívajú model integrovaného tematického vyučovania, kritického myslenia a požívajú text ako univerzálny nástroj poznávania. Vo vyučovaní sa riadia vetou: Bádaj, hľadaj, skúmaj a vysvetli mi, k čomu si dospel. |
Database | ARTICLES |
References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Numbers | 2014: 21-30 |