Business excellence as a condition of maintaining the market position
Author info
Lenka Škodová
Author
Škodová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
Source document
MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8
Document kind
schedule of articles from year books
Language
Slovak
Country of Edition
Slovak Republic
systematics
65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
Problematika komplexného systému zvyšovania efektívnosti podnikateľských stratégií firiem cestou dosiahnutia excelentnosti – Business Excellence. Charakteristika významu Business Excellence a faktory, ktoré prispievajú k dosiahnutiu celkovej úspešnosti firiem. Základné metódy Business Excellence (Baldrige model, TQM – EFQM model, Six Sigma).
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E16 01307-021, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Archív publikačnej činnosti
766.7 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.