Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Világi Róbert EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Source document
Conference on Organizational Science Development Society’s Challenges for Organizational Opportunities : 41st International Conference on Organizational Science Development, 23.3–25.3.2022, Maribor : 41 mednarodna konferenca o razvoju organizacijskih znanosti. Pp. 813-824 online. - Maribor : University of Maribor, 2022 ; Conference on Organizational Science Development Society’s Challenges for Organizational Opportunities International Conference / Baggia Alenka ; Bernik Mojca. ISBN 978-961-286-583-2
Zrýchlená digitalizácia výrazne zmenila zaužívané postupy marketingovej komunikácie. S cieľom lepšieho cielenie na zákazníkov, firmy skracujú komunikáciu kanály, digitálne ekosystémy sa stávajú miestom, kde sa stretáva ponuka a dopyt. Tieto skutočnosti sú zdrojom príležitostí, ale aj generátor hrozieb. Cieľom štúdie je poskytnúť analytický pohľad na problematiku riadenia online reputácie vybraných výrobcov elektrických vozidiel, ktorých produkty predstavujú syntézu inovácie a nevyhnutnosti.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00143-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
386.3 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.