Pusztiová Lea EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Source document
Strengthening the Position of Institutionalized Sustainable Development and Inclusion by Supporting Agenda 2030 Research and Education and Inclusive Diversity Behavior : Proceedings of Scientific Papers : KEGA 019EU-4/2022, No. I. Pp. 46-55. - Brno : Masaryk University, 2022 / Tarišková Natália ; Suchánek Petr ; Ochotnický Pavol. ISBN 978-80-280-0182-7
Príspevok sa zameriava na jeden konkrétny cieľ v rámci Agendy 2030 z oblasti vzdelávania, a to na cieľ 4 (zabezpečiť inkluzívne, spravodlivé a kvalitné vzdelávanie a podporovať príležitosti celoživotného vzdelávania pre všetkých). Zameriavame sa na proces dosahovania tohto cieľa na Slovensku. Cieľ 4 obsahuje niekoľko čiastkových cieľov, ktoré sú merateľné, prípadne vyhodnotiteľné prostredníctvom niekoľkých stanovených ukazovateľov. Za dosahovanie stanovených cieľov v rámci Agendy 2030 zodpovedajú vybrané inštitúcie. Na Slovensku je zodpovednosť za Agendu 2030 rozdelená medzi Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR a Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí SR.
Public work category
Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00751-005, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
48.4 MB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.