V príspevku rozoberáme Povchaničov model chápania interkultúrnej komunikácie v procese osvojovania si ruštiny ako cudzieho jazyka. Prezentovaný model súvisí aj s otázkou existujúcich učebníc ruského jazyka, v ktorých by sa uvedený model chápania interkultúrnej komunikácie dal akceptovať. Nedostatok takýchto učebníc si vyžaduje učiteľa, ktorý vie tento nedostatok spoľahlivo interpretovať v prostredí slovenského jazyka aj bez učebnice. V súčasnosti evidujeme na knižnom trhu nedostatok národných učebníc ruského jazyka. Za inovatívne tendencie v tejto oblasti považujeme úsilie Evy Kollárovej a jej autorského kolektívu pri príprave novej elektronickej učebnice Vstreči s Rossijej.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00260-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
436.6 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.