Článok sa zameriava na plánovanie a poskytovanie efektívnych lekcií rečníckych zručností v online prostredí. Diskutuje sa o teoretických a praktických prístupoch k plánovaniu a poskytovaniu efektívnych kurzov angličtiny online. Učitelia všetkých vzdelávacích inštitúcií sú v uplynulom období nesmierne nútení zvyšovať využívanie technológií vo vyučovacom procese. Nové vyučovacie prostredie prinieslo do tried nové stratégie a techniky. Zatiaľ čo výučba hovoreného prejavu môže byť v mnohých smeroch jednoduchšia, je možné sa prispôsobovať a učiť hovorenie úspešne online. Autor študuje problematiku podobností a rozdielov medzi prezenčnými lekciami a online konverzačnými lekciami. Poskytuje sa osnova online lekcie rozprávania s podrobným vysvetlením jej prvkov. Štruktúra rečníckeho kurzu sa pozerá cez rozsah jeho účelu a cielené rečnícke schopnosti. Uvádza sa korelácia medzi aktivitou, cieľom učenia a hľadanou stratégiou rozprávania. Prezentované sú praktické nápady a návrhy nástrojov a aktivít, ktoré pomôžu študentom rozvíjať rečové schopnosti a výslovnosť a zlepšiť produktívne zručnosti študentov. Ponúka tiež online zdroje na rozvoj rečových zručností a poskytuje podrobný popis ich funkcií, aby si učitelia mohli vybrať tie, ktoré budú pre ich študentov najlepším prínosom. Autor tiež hovorí o spôsoboch a prostriedkoch, ako môžu učitelia vystavovať a zdieľať rečnícke materiály s triedou. Implementácia virtuálnych nástrojov pomáha rozvíjať rečové schopnosti študentov a vyžaduje si vedomosti a prax. Akýkoľvek nástroj a aktivita ponúkaná v článku umožňuje učiteľom aj študentom rôznych jazykových úrovní zdokonaliť sa na hodine rozprávania kooperatívne a interaktívne.
Public work category
Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00423-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
365.7 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.